петак, 4. јануар 2008.

Put na jug zemlje

Pretpostavljam da su mnogi od vas u osnovnoj ili srednjoj skoli odlazili preko skole u druge gradove na druzenje sa vrsnjacima iz tih gradova, gde bi ostajali dan-dva. Pri tom bi bili rasporedjeni kod nekog od njih na prenociste. Ovo je prica o mom iskustvu na jednom takvom druzenju.
Bio sam III razred srednje skole, tek sto sam napunio 18 godina. Inace sam iz gradica nadomak Beograda, a putovali smo u jedan grad na jugu Srbije. Bio je to petak ujutru. Krenuli smo busom i posle par sati vožnje stigli na odredište. Tu su nas cekali naši vršnjaci. Posle dobrodošlice od strane njihovog direktora, upoznali smo se sa našim domacinima. Moj domacin se zvao Branko. Bio je to vrlo simpatican decko, crn, malo viši od mene, i nešto krupniji, sa osmehom koji je mogao da omadjija svakog. Dan smo proveli obilazeci grad u koji sam ja privi put došao. Branko me je svakim minutom sve više oduševljavao. Bio sam presrecan sto mi je bas on pripao. Vrlo brzo smo našli zajednicke teme i vrlo lako se zbližili. Posle organizovanog rucka u sali njihove škole poslali su nas kucama naših domacina na zasluženi odmor od tolikog pešacenja.
Kad smo stigli kod Branka, upoznao sam se sa njegovim ocem Zoranom. Tip izuzetno muževan, markantan, ozbiljan. Pomalo sam se uplasio od tolike ozbiljnosti, ali moram da priznam da sam se zestoko popalio na njega. Branko mi je rekao da mu je mama otišla u posetu sestri u Kanadu pre skoro mesec dana i da je ne ocekuje još za bar mesec dana. Otišli smo u njegovu sobu, gde mi je pokazao sta ima od muzike i postera i jos sto sta zanimljivog. Gledao sam ga sa divljenjem. Mnogo je podsecao na svog oca, samo sto je bio mnogo komunokativniji. Branko mi je rekao da ima devojku, što je mene razocaralo. Tog trenutka sam imao utisak da su mi sve ladje potonule.
Posle kratkog odmora, Branko me je zamolio da mu pomognem da spremi veceru. Za vreme vecere bilo mi je staršno neprijatno jer je cika Zoran sedeo baš naspram mene. Vecera je proticala mirno, sve do trenutka kad sam osetio necije stopalo kako klizi uz moju nogu i zaustavlja se na mom medjunožju. Prvo sam pogledao u Branka, koji je mirno vecerao, zatim sam pogled usmerio ka cika Zoranu koji se blago smeškao i gledao me pravo u oci. U momentu sam pocrveneo. Pokusao sam da ostanem miran i nastavio da veceram. Njegovo stopalo je nastavilo jos koji minut da masira moje medjunožje, a zatim je Branko ustao završivši sa vecerom, tako da je cika Zoran povukao nogu nazad. Nisam smeo odmah da ustanem jer bi se primetila moja budža na pantalonama, jer me je ceo prizor žestoko napalio. Nakon par sekundi ustao je i cika Zoran, rakavši da ima da obavi neka posla po gradu i da nece dugo da se zadrži. U trenutku dok je Branko bio okrenut ka sudoperi noseci tanjire koje je pokupio sa stola, on mi je namignuo i otišao da se obuje i vrlo brzo culi smo samo "Odoh ja". Bio sam sav zbunjen, cak je i Branko primetio da sam cudan, a ja sam se vadio na to da me boli glava.
Pomogao sam mu da opere sudove, pa smo presli u dnevnu sobu da gledamo TV. Branko mi je rekao da veceras idemo u grad da me upozna sa Sandrom i da mi pokaže kakav je nocni život u njegovom gradu. Nije mi bas bilo do upoznavanja sa njom, ali mi se bas islo u neko zezanje. Nastavio sam da simuliram da imam glavobolju kako Branko ne bi posumnjao.Uz TV i pricu vreme nam je proletelo, trebalo je da pocnemo sa spremanjem za izlazak. Branko mi rece da ide cas da se istusira, jer planira da se vecers malo izgubi sa Sandrom, ali mi rece da ne brinem jer ce njena drugarica izaci sa nama, tako da cu imati drustvo. Samo sam se kiselo osmehnuo. Posle nekog vremena dosao je i cika Zoran. Pitao me je gde je Branko, kad sam mu rekao da se tusira, pitao me je i jel odavno otisao. Rekao sam da bi trebalo svakog casa da izadje. Seo je na fotelju naspram mene, a da se pritom nije ni izuo, sto je mene iznenadilo obzirom da im je u kuci bilo relativno cisto, a nije bilo zenske ruke, i rukom poceo da se trlja po slicu, gledajuci me pravo u oci.
Vec sledeceg trenutka Branko je izasao i pozdravio oca, a meni rece da sad mogu ja da se istusiram ako hocu. Samo sto nisam ustao, kad su me zaustavile reci njegovog oca kako misli da nije pametno da ja idem u grad jer imam glavobolju, da je bolje da ranije legnem, jer sam sigurno umoran od puta i svega. Njegove reci su me sledile, kao da je znao da sam se ja po njegovom odlasku pozalio na glavobolju. Branko je bio razocaran, ali je konstatovao da je najpametnije da poslusamo cika Zorana. Ostao sam skamenjen na krevetu, sa smrknutom facom, kao da me stvarno boli glava.
Branko se spremio na brzinu i na izlasku mi je dobacio kako zeli da mi prestane glavobolja. Njegov cale se samo nasmejao i rekao - "Ne brini, tata ce tvom drugaru dati nesto da mu PRODJE GLAVA". Posle par sekundi, kad smo bili sigurni da se Branko dovoljno odaljio od kuce, cika Zoran mi rece - "Mali, nemas pojma koliko si se zajebao sto si prihvatio moju igru. RAZBICU TE!"
Progutao sam knedlu!
"Ajde trk da zakljucas vrata"
Istog trenutka sam skocio sav uplasen i poslusao naredjenje. Pri povratku u sobu, hteo sam da se vratim na svoje mesto, ali je cika Zoran ispruzio nogu ispred mene zaustavivsi me recima - "Gde si posao, hocu da kleknes ovde ispred mene." Naravno da sam morao da poslusam.
"Primetio sam da ti se dopadaju moja stopala, jel bi voleo malo da se poigras njima? Bas bi mi prijala jedna masaza!"
U tom trenutku je izuo jednu cipelu i nabio mi je stopalo pod nos. Tog trenutka sam shvatio zasto se nije izuo kad je dosao, sve je ovo unapred isplanirao stari lisac. Intenzivan miris mi je ispunio nozdrve. Obema rukama sam scepao njegovo stopalo i nabio ga sebi jos jace pod nos. "To mali, znao sam da ce ti se svideti! Volim poslusne pedercice kao sto si ti!" Poceo je da trlja svoje medjunozje. Skinuo sam carapu i poceo da lizem stopalo kao da je neki najlepsi slatkis. Posle nekoliko minuta mi je dao i drugo stpalo na obradu. Kad sam i njega detaljno obradio, ustao je i rekao da sam zasluzio nagradu i poceo da otkopcava kajis. Toliko sam bio napaljen da sam poceo sam da mu milujem budzu preko pantalona. "Nestrpljiv si, a! Pa obecao sam sinu da ce ti PROCI GLAVA, pa nije red da slazem, samo sto ce zbog toga da te boli tvoje pedersko dupence." Kad ga je izvukao iz gaca, jasno mi je bilo zasto mi je rekao da ce me boleti, bio mu je OGROMAN! Scepao me je za kosu i poceo da me samara kurcinom. Obozavao je da dominira, a ja sam se trudio da sve istrpim, jer sam neverovatno uzivao u ulozi poslusnog roba.
"Ajde sad ga pusi kurvice." Najzad mi je dozvolio da osetim ukus ovog divnog kurca. Bilo je fantasticno. Nikad do sad nisam osetio nesto ovako. Istog trenutka sam zavoleo ukus kurca. "Svidja ti se,a?" Samo sam klimao glavom ne ispustajuci onaj komad iz usta.Rukama me je scepao za glavu nabivsi me na kurcinu i tako odvukao da kauca gde je seo, dozvolivsi mi da nastavim. Trudio sam se da ga pusim najbolje sto sam mogao. Uzivao je, a da vam i ne pricam kako je meni bilo. Zeleo sam da nikad vise ne ispustim ovaj komad iz usta. Glavu mi je rukama navlacio na kurcinu guseci me. Toliko se napalio da nije ni vodio racuna dal ja mogu da disem, sve do trenutka kad je ispalio prvi mlaz sperme duboko u moje grlo. Nije mi bilo druge nego da gutam.
"Sve da si progutao, kurvice moja!"- bile su mu reci koje je izgovarao sa puno uzdaha i stenjanja. Nisam mogao da poverujem koliko je sperme prolio u moje grlo. Jedva sam postizavao da je gutam. Kad se dobro ispraznio, popustio je stisak ruke na mojoj glavi, tako da sam najzad mogao normalno da disem. Nastavio sam da ga lizem jer nisam mogao da se odvojim od njega.
"Samo tako nastavi! Ne zaboravi da treba jos jednu rupu da ti napunim!" U mojim ustima je batina ponovo pocela da se stvrdnjava.
"Sad mi malo lizi muda, pa onda predji na cmar. Hocu da ga dobro polizes!"
Stopala je podigao na moja ramena kako bi mi napravio put do njegovog dlakavog cmara. Grabio sam jezikom koliko god sam mogao. Uzivao sam u mirisu i ukusu onog sto mi je ponudjeno. Posle par minuta moje zanesenosti u lizanju, u stvarnost su me vratile njegove reci- "Dosta vise, sad se svlaci i trk do kupatila po neku kremu jer hocu da te karam u bulju."
Naravno da nisam smeo da protivrecim, a i sto bih kad se najzad ispunjavao moj san, da me seksualno iskoristi jedna ovakva muskarcina. Kad sam se vratio s kremom, bio sam zapanjen prizorom. Cika Zoran se svukao, tako da sam po prvi put mogao da vidim to prelepo telo. Tako je mocno izgledao da mi je doslo da vrisnem od srece sto me je sve ovo zadesilo. Iako je imao koji kg vise, videlo se da mu je telo lepo nabildovano, a grudi prekrivene gustim crnim tepihom, koji se ka pupku blago suzava, pa zatim opet siri do medjunozja gde stoji nadiknuta kurcina koju on rukom nadrkava, ne bi li bila spremna da mi je nabije duboko u dupe.
Rekao mi je da se okrenem i da kleknem na pod. Uzeo mi je kremu iz ruke, zahvatio je prstima i poceo da je utrljava po mome cmaru. Poceo je polako da prodire srednjim prstom u mene. Posto sam instiktivno poceo da se pomeram napred, nebih li se odaljio od najezde prsta, osetio sam jak samar po dupetu uz reci- "Gde ces pederu!"
Tad me je drugom rukom uhvatio za kosu kako ne bih mrdao i nastavio nesto grublje da mi prodire prstom u cmar. Kad sam se malo opustio gurnuo je jos jedan prst, pa posle par sekundi i treci. Mislio sam da ce mi pocepati bulju. Posle nekog vremena je konstatovao da sam spreman da mi PRODJE GLAVA. Osetio sam dodir njegovog kurca na podmazanoj rupi i polako prodiranje u nju. Rukama me je drzao za ramena kako bi me lakse nabijao na kolac. Toliko me je bolelo da sam mislio da necu izdrzati. Dohvatio je svoju carapu sa poda i nabio mi je u usta da se ne bi culo moje vristanje i tek tada uleteo kurcem sto je dublje mogao. Da mi nisu bila zapusena usta mislim da bi me ceo komsiluk cuo. Sacekao je par sekundi tako duboko u meni, pa zatim poceo polako da ga izvlaci. Taman kad ga je izvukao skoro do kraja usledio je novi, jos zesci udar. Poceo sam da gubim svest od bolova, ali me je tako cvrsto drzao da nije bilo sanse da mrdnem. Nastavio je tako da ulazi i izlazi, a ja sam vremenom poceo da se privikavam i tek posle nekog vremena da uzivam.
Posto se prethodno ispraznio u mom grlu, mislim da mu nije bilo ni na kraj pameti da skoro svrsi. Jebao me je dugo u tom polozaju. Nisam hteo da vadim carapu iz usta jer me je mnogo palilo da budem u tako ponizavajucem polozaju. Doslo je vreme i da promenimo pozu. Okrenuo me je da legnem ledjima na pod, a moje noge je stavio na svoja ramena i opet ga nabio u moje dupe. Poceo je duboko da prodire u mene. U jednom trenutku sam osetio kako njegova jaja lupaju o moje guzove. Tek tad sam bio svestan da je cela ona batina u meni. Na samu tu pomisao poceo sam da svrsavam sebi po stomaku. Videvsi to on se toliko napalio da je poceo da svrsava duboko u meni. Kad se skroz ispraznio pao je preko mene.
Zagrlio sam ga jako i rukama i nogama i poceo da ga lizem po vratu, skupljajuci znoj koji se u ogrmnim kolicinama slivao njiz njega. Posle par minuta shvatili smo da moramo da se priberemo jer je bilo vec 1h, pa samim tim i mogucnost da se Branko vrati iz grada u skorije vreme velika. Pokupili smo razbacane stvari po sobi i otisli na tusiranje, a zatim se smestili u krevet, kako Branko ne bi nista posumljao.

Нема коментара: